The Vampire Diaries s01e01 pilot az első 2 perc megnézése után

| Címkék: sorozat | 2009.09.12. 21:56

Hmm...én nagyon szeretem a vámpíros cuccokat...pl.:kiolvastam a twilightot mind a 4 részt,darren shan vámpiros könyvek(amiből most csinálják az első részt mármint filmet *taps*) akkor mi volt még ööö megnéztem a twilight filmet...nah szval nekem bejövös meg most is vmi Anita Blake vámoiros könyvet olvasok...és majd a True Bloodot is megnézzem...szval nekem bejönnek a vámpírok nah xD
De első egy perc benyomása naon sablonos...tiszta olyan feelingje van mint a Darren Shan könyveknek az is igy kezdödik szinte...szval nemtom...nah nézzem tovább remélem elnyeri a tetszésem,ám még vmi eddig két CW-s sorit nézzek...a smallville-t dara 8.évad feléig és utána amerikai vetités szerint...most meg várom a kilencediket...és a supnatot...igaz abból még csak az első évad volt meg(supnat,smallville-ról később több szót ejtek még a negativumokról ami nekem személyszerint nem fekszik benne)...de azok is elég jók voltak...szval remélem hozza az elvárt szintet The Vampire Diaries...

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatfilmanimerulz.blog.hu/api/trackback/id/tr461377993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása