The Vampire Diaries s01e01 pilot kritika vagy vmi hasonló

| Címkék: sorozat | 2009.09.13. 00:43

Nem volt ez olyan rossz...jó persze azért vannak negativumok szedjük is sorba.

Neg: 1.Éreztem én a Darren Shanos feelinget már az első percnél,ám az egyik szereplőt aki csak az elején szerepel azt Darrenek hivják...
       2.Hát nemtom a csaj pont a temetőbe irja a naplóját ehh...  

       3.Elég homályos maradt sok dolog én a készitők helyébe tuti dupla résszel inditottam volna...

       4.Ami nekem a legfurcsább volt az az h szinte végig szól a zene...kivétel amikor támadnak a vámpírok...vagy amikor egymással veszekszenek...

Poz.:1.VÁMPÍROS!

       2.Nekem az is nagyon tetszik h elsötétül a szeme meg eres lesz az arca amikor bevadul:)Már mint Stefan...
       3.Meg h nem lehet napon ha jól vettem le a gyűrűje nélkül... 


A történetről annyit h adott két testvér Stefan a jó fiú és Damon a rossz fiú ők testvérek és vámpirok nah:)A vámpír erők amire eddig rájöttem:az egyiknek van hollója,köd készités,szuperhallás,meg ilyen jedi elmetrükkszerű befolyásolás,nah meghát erősek...egyenlőre asszem ennyi...

xD
 

A a főszereplő csajt Elenának hivják...hát róla nem irok semmit mert nem akarom lelönni a dolgokat de naplót ir jah és a vámpír srác is vezett naplót:)hmm micsoda egybeesések:D

Jó lesz ez!Minden meg van ami a sikerhez kell...suli,party,csajok,vámpírok:)Azért kiváncsi vok h ez most jobb vagy rosszabb mint a True Blood...csekkolnom kénne ahhoz h össze hasonlitsam...

Összeségében várom a következő részt...de még nem ragadott magával 100%-ba a sorozat.
Ha pontoznám akkor...hmm...6,5/10...jah ez elég korrekt aztán meg sztem ennél csak jobb lesz...érzem h sokat kilehet hozni ebből xD
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatfilmanimerulz.blog.hu/api/trackback/id/tr331378232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása