Smallville s09e01

| Címkék: sorozat | 2009.10.02. 13:35

Wáááhááá:D

Nagyon darkos az egész,pont olyan amire vártam.Végre Clarkra felkerült az s betű igaz feketébe:)És elment az apjához is h elkezdje a kiképzést.Amúgy most jöttem rá h mit jelent az s betű...savior...vagyis megmentő...repülni is tanul igaz szép lassan de biztosan!Naon vagány ahogy leugrik a szabadság szobor tetejéről....amúgy ahogy kezdödik a sori és fent áll fekete cuccban a tetőn az kicsit batmanes.

Nekem nagyon bejött remélem tudják hozni ez a szintet végig.Arra naon kivi vok h ki az a csaj aki visszajött Lois-sal a jövöből és Clark most megöli de közbe meg egy évvel később a jövöbe neki adja az óráját...DE MIÉRT?

Pedig láttam a csajt ahogy Zod hadseregébe térdel...nem vágom...jah amúgy a csaj azért jött vissza h megölje Clarkot mert a kriptont elpusztitja vagy mi...nekem maga Zod is bejön főleg a hangja meg ahogy beszél...ma jön ki a második rész naon várom már ááá xD remélem gyorsan lesz felirat...
 


8,5/10

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatfilmanimerulz.blog.hu/api/trackback/id/tr121422782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása