Supernatural darálás...

| Címkék: sorozat | 2009.11.03. 09:11

Wááá:DNekem nagyon bejön az egész...nem gondoltam h ennyire tetszeni fog...tegnap éjjel végeztem a második évaddal is...most kezdek mindjárt a  3.-at...ez a szál h Dean megállapodik a démonnal...Sam életéért ez nekem naon bejött...h mondjuk közbe elkezdtem kombinálni:D mondjuk mi van akk ha Dean meghal egy év múlva...és akk meg Sam köt alkut?És ha Sam meghal akk meg Dean....mi?ez igy mehetne a végtelenségig vagy nem?:DKiváncsi vok most mi lesz...ugyebár meghalt a sárga szemű...meg bezárták a pokol kapuját de azért pár démon átjött gondolom most levadászák őket...vagy nemtom...de ki lehetet a sárga szemű?a sátán?én erre tippelnék de azt meg nem hiszem h ilyen könnyen meg lehetne ölni...mondjuk ezt se könnyen ölték meg...jah meg Sam anyja ismerte a sárga szemet...ááá de honnan...azért jó pár szál nyitva maradt a harmadik évadra:)nah megyek is nézni.

Évad értékelése : 8/10

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatfilmanimerulz.blog.hu/api/trackback/id/tr511494858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása