Scrubs...(Dokik)....8 évad....

| Címkék: sorozat | 2009.11.21. 09:13

Húúúú....végeztem vele...ledaráltam mind a 8 évadot...áááh...ha valaki hetibe nézte annak ez 8 évig tartott...szval ez már egy kemény korszak....nekem végig naon bejött...igaz nem sok szitkomot néztem eddig...ez volt az első...de ez pl nem olyan mint az igy jártam anyátokal..mert ebbe nem nevet a közönség egy poén közbe meg nem tapsol...


Nagyon szép befejezése lett...mindenkinek csak ajánlani tudom...nem is tom most mit nézzek helyette...:(Ilyenkor mindig szomorú vagyok egy kicsit,ha végzek egy sorozattal....

Ahogy vissza gondol az első napjára és a zene alatta:)MEg amikor arra gondol h Turk meg az ő gyereke majd össze jönnek:DMeg ahogy Cox bevallja h JD volt itt a legjobb orvos!ÁÁááááá!
Itt van amit Cox mondd:

Megjegyezném, hogy a legjobb volt,
aki valaha betette ide a lábát.

-John Dorian volt az első
és egyetlen orvos,
akinek olyan fontosak voltak
a betegei, mint nekem.
És most felejtsük el,
hogy kiváló belgyógyász,
mert az igazán fontos az, hogy...
kivételes személy is.
Ezért vonzódtak hozzá
az emberek, én is.
A barátom volt.

Itt videó amielött kilép a kórházból...és h mikre gondol...nagyon tetszik a zene alatta...meg amiről énekel ááá...megtekintése kötelező...


Jah ennek a zenének ez a magyar szövege...nem birom ki:DKi kell irjam:

<i>Peter Gabriel - Book of Love</i>


<i># A szerelem könyve hosszú és unalmas #</i>
<i># Fel sem bírják emelni szerencsétlent #</i>
<i># Tele van táblázatokkal,
adatokkal és számokkal #</i>
<i># és útmutatóval a tánchoz #</i>
<i># De én #</i>
<i># szeretem, ha felolvasod nekem #</i>
<i># És te #</i>
<i># bármit felolvashatsz nekem #</i>
<i># A szerelem könyvében van zene #</i>
<i># Sőt belőle születik a zene #</i>
<i># Egy része természetfeletti #</i>
<i># Egy része egészen ostoba #</i>
<i># De én #</i>
<i># szeretem, ha énekelsz nekem #</i>
<i># És te #</i>
<i># bármit énekelhetsz nekem #</i>
<i># A szerelem könyve hosszú és unalmas #</i>
<i># És nagyon régen íródott #</i>
<i># Tele van virágokkal és
szív alakú dobozokkal #</i>
<i># És olyan dolgokkal, amikhez
túl fiatalok vagyunk #</i>
<i># De én #</i>
<i># szeretem, ha adsz nekem dolgokat #</i>
<i># És te #</i>
<i># jegygyűrűt kellene, hogy adj nekem #</i>
<i># És én #</i>
<i># szeretem, ha adsz nekem dolgokat #</i>
<i># És te #</i>
<i># jegygyűrűt kellene, hogy adj nekem #</i>
<i># jegygyűrűt kellene, hogy adj nekem #</i>



Persze lesz kilencedik évad...(köv post) de nem biztos h érdemes lesz nézni...új szereplők,a régiek közül JD,Cox,Turk marad de csak 6 részre....és ugye ez már sztem nem olyan lesz mint amilyen 1-8ig volt...lehet csak lerontaná ezt a szép finálét....hát nemtom...

9/10 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatfilmanimerulz.blog.hu/api/trackback/id/tr551541204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása