Helyzetjelentés 5.

| Címkék: sorozat | 2009.11.28. 23:19

Hát gonodolom észre vettétek h mostanába megint nem postolok...ennek az egyik oka:

1.Szünetre mentem amerikába a sorozatok...nem mind asszem...ami biztos szüneten van:
-Smallville
-Flash Forward
-House
-Heroes
-The Vampire Diaries
-Supernatural
-V
-SG-U

hirtelen ennyi...

h mikor kezdődnek azt pontosan nem vágom...kb január..

van egy szomorú hírem is...khm..a szökés hivatalosan is véget ért magyarországon is...tegnap este vetitették a the final breaket...ehhez közlök még egy postot egy idézetel...

Most elkezdtem nézni pár új sorit...

Holnap Prisoner S01E01 és Misfist S01E01-02 kritika asszem estére...

Gossip Girl-t is elkezdtem újból nézni:)Az első évadot még régen láttam...a másodikat most daráltam...és már a harmadik évadnál tartok...majd lesz kritika

Amit még elkezdtem nézni az a Secret Girlfriend...

Jah meg lehet szintre hozom magam a Dexterrel...az első évadot megnéztem...szval van 3 évad lemaradásom...

Egyenlőre ennyi az új sorozataimról...kár h a többi most szünetel:(Kitartás junkiek:)hozzátok szintre magatokat ha van elmaradásotok a szünetben:)

Jah igen és lehet h irok a narutoról is...meg egy album kritika is lesz lehet:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatfilmanimerulz.blog.hu/api/trackback/id/tr581559818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása