Skins 2.évad! Vélemény

| Címkék: sorozat | 2010.03.04. 19:32

A történetünk ott folytatódik ahol az első évad abba maradt. Tony épülget felfele a balesetéből,de nem emlékszik semmire. Szal az első részek Tony mindennapjait kisérik figyelemmel. Majd később mint azt már megszokhattuk az első évadból, minden szereplő kap egy külön részt. A poénos jelenetek most nagyon elmaradtak és helyettük inkább a drámai dolgok léptek be...nagyon szomorú szinte végig az egész sorozat. Csalódottnak éreztem magam.. nem is tudom miért..nem a sorozat miatt,mert az nagyon jó volt.. talán azért mert már nem a régi a banda ezt úgy értem, hogy mindenki szomorú, mindenkinek lelki fájdalmai vannak, Chris a kedvencem meghal...szal nagyon lehangoló,de ettöl független meg nagyon élveztem mert egy hihetetlen nagy "dráma bombát" kaptam. :D Néha még meg is könnyeztem. :P Na szal... érdemes megnézni,megéri. 10/10

Elkezdtem a 3. évadot...szal nemsokára írok róla is.

A skins 2. évadát ITT nézheted meg online

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatfilmanimerulz.blog.hu/api/trackback/id/tr241809540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása