Helyzetjelentés

| Címkék: sorozat film anime | 2010.03.21. 09:13

Nem is tudom hogyan kezdjek bele... :D Mostanában azért tűnhet úgy,hogy nem írok véleményt semmilyen műről...mert tényeleg nem írok,amúgy meg azért mert nem kerül semmilyen említésre méltó anime,sorozat vagy film a kezeim közé. Amiket mostanában néztem: Hazudj ha tudsz című sorozat, egyszerűen pocsék az alapötlet jó lenne de a megvalósítás ratyi... pár részig bírtam. Filmek közül a Ninja és Ninja Assassin címü filmeket néztem...rájöttem,hogy ami ninjás film az szar lehet csak:D amennyire sztárolták a ninja assassint én annyira telibe okádnám. :D Anime,.....hát azok azért nem voltak annyira vészesek szal ma írok egy kettőröl véleményt.ja meg persze ma elérhetővé teszek pár online filmet és sorozatot,meg bővítem az anime OST listát. Szép Napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatfilmanimerulz.blog.hu/api/trackback/id/tr1001856031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása